در استاربات چندین مدل استراتژی برای فعالیت در بسترهای مختلف میتوانید تعریف کنید و هر استراتژی قیمتگذاری را میتوانید برای یک یا چند محصول استفاده کنید. در زیر با انواع استراتژیها آشنا میشوید:
استراتژی رصدرقبا ترب (این استراتژی براساس قیمت رقبا مورد نظر شما در ترب قیمتگذاری میکند. )
آموزش ساخت استراتژی رصدرقبا ترباستراتژی بایباکس ترب (این استراتژی برای بدستآوردن باکس فروش ترب تلاش میکند. )
آموزش ساخت استراتژی بایباکس ترباستراتژی رصدرقبا دیجیکالا (این استراتژی براساس قیمت رقبا مورد نظر شما در دیجیکالا قیمتگذاری میکند. )
آموزش ساخت استراتژی رصدرقبا دیجیکالااستراتژی بایباکس دیجیکالا (این استراتژی برای بدستآوردن باکس فروش دیجیکالا تلاش میکند. )
آموزش ساخت استراتژی بایباکس دیجیکالااستاربات، ربات هوشمند قیمت گذاری کالا، از سال ۱۴۰۰ با هدف ارائه خدمات قیمت گذاری رقابتی برای فروشگاه های حوزه موبایل ، توسط جمعی از فارغالتحصیلان دانشگاهی ایران راه اندازی شد. در این بستر جهت ارائه خدمات بهتر و امکان رصدرقبا، منبعی از قیمت گذاری لحظه ای فروشگاه های مختلف جمع آوری و به کاربران ارائه میشود. این بستر خدماتی از قبیل قیمت گذاری هوشمند، قیمت گذاری لحظهای محصولات و رصدرقبا را ارائه میدهد.