انواع استراتژی­‌های قیمت­‌گذاری در استاربات

در استاربات چندین مدل استراتژی برای فعالیت در بسترهای مختلف می­توانید تعریف کنید و هر استراتژی قیمت­‌گذاری را می‌­توانید برای یک یا چند محصول استفاده کنید. در زیر با انواع استراتژی­‌ها آشنا می­‌شوید:

استراتژی رصدرقبا ترب (این استراتژی براساس قیمت رقبا مورد نظر شما در ترب قیمت‌گذاری می‌کند. )

آموزش ساخت استراتژی رصدرقبا ترب

استراتژی بای‌باکس ترب (این استراتژی برای بدست‌آوردن باکس فروش ترب تلاش می‌کند. )

آموزش ساخت استراتژی بای‌باکس ترب

استراتژی رصدرقبا دیجی‌کالا (این استراتژی براساس قیمت رقبا مورد نظر شما در دیجی‌کالا قیمت‌گذاری می‌کند. )

آموزش ساخت استراتژی رصدرقبا دیجی‌کالا

استراتژی بای‌باکس دیجی‌کالا (این استراتژی برای بدست‌آوردن باکس فروش دیجی‌کالا تلاش می‌کند. )

آموزش ساخت استراتژی بای‌باکس دیجی‌کالا
استاربات

استاربات، ربات هوشمند قیمت گذاری کالا، از سال ۱۴۰۰ با هدف ارائه خدمات قیمت گذاری رقابتی برای فروشگاه های حوزه موبایل ، توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ایران راه اندازی شد. در این بستر جهت ارائه خدمات بهتر و امکان رصدرقبا، منبعی از قیمت گذاری لحظه ای فروشگاه های مختلف جمع آوری و به کاربران ارائه میشود. این بستر خدماتی از قبیل قیمت گذاری هوشمند، قیمت گذاری لحظه‌ای محصولات و رصدرقبا را ارائه میدهد.

تماس با ما
استان تهران - شهر تهران - خیابان جمالزاده شمالی - کوچه مهاجرخامنه