banner

استراتژی رصدرقبا دیجی‌کالا

برای ثبت استراتژی دیجی‌کالا خود، به سایت استاربات رفته و وارد داشبورد شوید. از منوی سایدبار سمت راست، به بخش استراتژی بروید:

torob

در این بخش، بر روی دکمه "افزودن استراتژی" کلیک کنید تا به صفحه افزودن استراتژی هدایت شوید.

torob

در این صفحه، استراتژی رصدرقبا دیجی‌کالا را انتخاب کرده و بر روی دکمه "اضافه کردن" کلیک کنید.

در استراتژی رصدرقبا، قیمت گذاری بر مبنای قیمت در فروشگا های انتخابی شماست.

torob

تعریف استراتژی در چند مرحله انجام می‌شود.

گام اول: قیمت‌گذاری

torob

1- برای استراتژی خود یک نام انتخاب کنید.

2- اگر مایل هستید قیمت‌گذاری زیر قیمت خرید انجام شود، این گزینه را فعال کنید.

3- حداقل حاشیه‌ی سود مورد نظر برای کالا را به درصد و بر اساس قیمت خرید کالا وارد کنید.(برای مثال 10 را واردکنید، که نشان دهنده حداقل سود 10 درصدی است.)

4- حداکثر حاشیه‌ی سود مورد نظر برای کالا را به درصد و بر اساس قیمت خرید کالا وارد کنید.(برای مثال 10 را واردکنید، که نشان دهنده حداکثر سود 10 درصدی است.)

5- مبلغ پله افزایش قیمت را به تومان وارد کنید.

6-هزینه های جانبی مثل انبارداری و ... که میخواهید به قیمت محاسبه شده ربات اضافه شود را در این قسمت و به تومان وارد کنید.(توجه داشته باشد در زمان اضافه کردن این مبلغ حداکثر حاشیه سود در نظر گرفته نمیشود و ممکن است مبلغ نهایی بعد از اضافه کردن هزینه های جانبی خارج از محدوده حداکثر حاشیه سود باشد.)

گام دوم: رصد رقبا

torob

در این مرحله، می‌توانید فروشگاه‌هایی که می‌خواهید مرجع قیمت‌گذاری باشند را انتخاب کنید. با جستجوی نام فروشگاه‌ها در باکس جستجو، می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

با کلیک بر روی دکمه "ثبت"، استراتژی شما ذخیره می‌شود و به مرحله‌ی بعدی منتقل می‌شوید تا زمان‌بندی استراتژی خود را ثبت کنید.

گام سوم: زمان‌بندی

torob

شما میتوانید چندین بازه زمانی مشخص کنید و همچنین مشخص کنید در هر کدام از این بازه چند بار به روز رسانی انجام شود. برای ثبت زمان بندی ها روی دکمه اضافه کردن زمان بندی کلیک کنید :

torob

1-ساعت شروع زمانبندی را مشخص کنید.

2-ساعت پایان زمانبندی را مشخص کنید.

3-تعداد دفعات به روز سانی در این بازه را مشخص کنید.

4-برای ثبت اطلاعات روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

در نهایت استراتژی‌های ثبت شده در صفحه استراتژی به شما نمایش داده می‌شود و امکان حذف یا ویرایش در آن صفحه فعال است.

logologo

استاربات، ربات هوشمند قیمت گذاری کالا، از سال ۱۴۰۰ با هدف ارائه خدمات قیمت گذاری رقابتی برای فروشگاه های حوزه موبایل ، توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ایران راه اندازی شد. در این بستر جهت ارائه خدمات بهتر و امکان رصدرقبا، منبعی از قیمت گذاری لحظه ای فروشگاه های مختلف جمع آوری و به کاربران ارائه میشود. این بستر خدماتی از قبیل قیمت گذاری هوشمند، قیمت گذاری لحظه‌ای محصولات و رصدرقبا را ارائه میدهد.

تماس با ما

location

استان تهران - شهر تهران - خیابان جمالزاده شمالی - کوچه مهاجر خامنه

location

021-91035088

location

info@starbot.ir

enamad
WhatsApp