برای ثبت استراتژی دیجیکالا خود، به سایت استاربات رفته و وارد داشبورد شوید. از منوی سایدبار سمت راست، به بخش استراتژی بروید:
در این بخش، بر روی دکمه "افزودن استراتژی" کلیک کنید تا به صفحه افزودن استراتژی هدایت شوید.
در این صفحه، استراتژی کمترین قیمت را انتخاب کرده و بر روی دکمه "اضافه کردن" کلیک کنید.
در استراتژی کمترین قیمت، قیمت گذاری بر مبنای کمترین قیمت در بین رقبا شماست.
تعریف استراتژی در چند مرحله انجام میشود.
گام اول: قیمتگذاری
1- نامی برای استراتژی خود انتخاب کنید.
2- تعیین کنید که اجازه قیمتگذاری زیر قیمت خرید را میدهید یا خیر. در صورت تمایل به وارد کردن هر کدام از حداقل و حداکثر حاشیه سود، این گزینهها را فعال کرده و مقادیر مورد نظر را وارد کنید.
در صورتی که میخواهید هر کدام از موارد حداقل حاشیه سود و حداکثر حاشیه سود را وارد کنید، آن را فعال کرده و مقدار مورد نظر را وارد کنید.
3- حداقل حاشیه سود مورد نظر بر اساس درصد و بر اساس قیمت خرید کالا را وارد کنید. (برای مثال، وارد کردن 10 نشاندهنده حداقل سود 10 درصدی است.) در صورت اجازه قیمتگذاری زیر قیمت خرید، حداکثر ضرر (درصد ضرر مجاز بر اساس قیمت خرید) را وارد کنید.
4- حداکثر حاشیه سود مجاز بر اساس درصد و بر اساس قیمت خرید کالا را وارد کنید. (برای مثال، وارد کردن 10 نشاندهنده حداکثر سود 10 درصدی است.)
5- مشخص کنید که قیمت کالا بر اساس کمترین قیمت رقبا تنظیم شود یا کمتر از آن تعیین گردد.
6-در صورتی که میخواهید کمتر از کمترین قیمت بین رقبا برای شما ست شود، میزان اختلاف قیمت با رقیب را اینجا وارد میکنید.
7-مشخص میکنید اختلاف قیمت با رقیب بر پایه درصد باشد یا تومان.
گام دوم: قوانین
1- مشخص کنید میخواهید استراتژی برای محصولاتی که در پروموشن هستند اجرا شود یا خیر.
2- مشخص کنید اگر قیمت محاسبه شده بر اساس قیمت رقبا خارج از بازه تعیین شده توسط شما در گام قبلی باشد، ربات به چه صورت عمل کند.
گام سوم: حذف رقبا
در این مرحله، میتوانید فروشگاههایی که نمیخواهید با آنها رقابت کنید را انتخاب کنید. با جستجوی نام فروشگاهها در باکس جستجو، میتوانید آنها را پیدا کنید.
با کلیک بر روی دکمه "ثبت"، استراتژی شما ذخیره میشود و به مرحلهی بعدی منتقل میشوید تا زمانبندی استراتژی خود را ثبت کنید.
گام چهارم: زمانبندی
شما میتوانید چندین بازه زمانی مشخص کنید و همچنین مشخص کنید در هر کدام از این بازه چند بار به روز رسانی انجام شود. برای ثبت زمان بندی ها روی دکمه اضافه کردن زمان بندی کلیک کنید :
1-ساعت شروع زمانبندی را مشخص کنید.
2-ساعت پایان زمانبندی را مشخص کنید.
3-تعداد دفعات به روز سانی در این بازه را مشخص کنید.
4-برای ثبت اطلاعات روی دکمه ذخیره کلیک کنید.
در نهایت استراتژیهای ثبت شده در صفحه استراتژی به شما نمایش داده میشود و امکان حذف یا ویرایش در آن صفحه فعال است.
استاربات، ربات هوشمند قیمت گذاری کالا، از سال ۱۴۰۰ با هدف ارائه خدمات قیمت گذاری رقابتی برای فروشگاه های حوزه موبایل ، توسط جمعی از فارغالتحصیلان دانشگاهی ایران راه اندازی شد. در این بستر جهت ارائه خدمات بهتر و امکان رصدرقبا، منبعی از قیمت گذاری لحظه ای فروشگاه های مختلف جمع آوری و به کاربران ارائه میشود. این بستر خدماتی از قبیل قیمت گذاری هوشمند، قیمت گذاری لحظهای محصولات و رصدرقبا را ارائه میدهد.
لینک سریع
تماس با ما
استان تهران - شهر تهران - خیابان جمالزاده شمالی - کوچه مهاجر خامنه
021-91035088
info@starbot.ir