آموزش اتصال به نرم‌افزار حسابداری

در این صفحه، مراحل فعال‌سازی سرویس اتصال به نرم‌افزار حسابداری توضیح داده شده است. امکانات این سرویس عبارتند از:

  • به‌روزرسانی قیمت یا موجودی یا هر دو در سایت فروشگاهی و پنل دیجی‌کالا بر اساس نرم‌افزار حسابداری
  • ثبت خودکار سفارشات سایت و دیجی‌کالا در نرم‌افزار به‌عنوان فاکتور فروش
  • ثبت رسید دریافت وجه مربوط به سفارش‌ها در نرم‌افزار حسابداری

مراحل فعال‌سازی سرویس اتصال به حسابداری

  • مرحله ۱: ثبت کانال نرم افزار حسابداری راهنما
  • مرحله 2: ثبت کانال دیجی‌کالا راهنما/ ثبت سایت فروشکاهی راهنما
  • مرحله ۳: ساخت گروه‌های همسان‌سازی راهنما

    گروه‌های همسان‌سازی را برای مچینگ بین محصولات نرم افزار حسابداری و کانال یا کانال هایی که میخواهیم به نرم افزار حسابداری متصل کنید، می‌سازیم. برای ساخت گروه‌های همسان‌سازی، به بخش همسان‌سازی و مدیریت موجودی مراجعه کنید.

  • مرحله 4: ثبت تنظیمات ثبت فاکتور در بخش مدیریت سفارشات

    برای ثبت خودکار سفارشات باید تنظیمات مربوطه را در بخش "مدیریت سفارشات" برای نرم‌افزار حسابداری خود ثبت نمایید.

  • مرحله 5 : شروع به استفاده از ربات و مشاهده نتایج.

    با توجه به زمانبندی که برای همسان‌سازی در نظر گرفته‌اید، ربات فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

نکات مهم

اطمینان حاصل کنید که تمامی اطلاعات ورودی صحیح و به‌روز باشد تا ربات به‌خوبی عمل کند. همچنین، در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

logologo

استاربات، ربات هوشمند قیمت گذاری کالا، از سال ۱۴۰۰ با هدف ارائه خدمات قیمت گذاری رقابتی برای فروشگاه های حوزه موبایل ، توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ایران راه اندازی شد. در این بستر جهت ارائه خدمات بهتر و امکان رصدرقبا، منبعی از قیمت گذاری لحظه ای فروشگاه های مختلف جمع آوری و به کاربران ارائه میشود. این بستر خدماتی از قبیل قیمت گذاری هوشمند، قیمت گذاری لحظه‌ای محصولات و رصدرقبا را ارائه میدهد.

تماس با ما

location

استان تهران - شهر تهران - خیابان جمالزاده شمالی - کوچه مهاجر خامنه

location

021-91035088

location

info@starbot.ir

enamad
WhatsAppTelegram